Ozaj je to jedno?

Autor: Zuzana Beganová | 6.9.2013 o 7:50 | (upravené 6.9.2013 o 7:56) Karma článku: 6,30 | Prečítané:  1272x

Sedím na pohovke v kaderníctve a listujem v ženskom časopise. Blondínka v kresle pred zrkadlom práve rozpráva kaderníčke svoje strastiplné zážitky z obhliadok domov.              V časopise ma nič nezaujalo a tak počúvam jej monólog. S priateľom sa rozhodli, že si kúpia dom. Na nete si vybrali zopár inzerátov a dohodli si obhliadky. V prvom dome ich medzi dverami "privítal" veľký pes, domáci miláčik. Pani domu ho musela krotiť a nakoniec zavrieť do jednej z izieb, aby si mohli dom vôbec prezrieť. Prehliadka bola rýchla. Na tom dome nebolo nič zvláštne, okrem vyskakujúceho a štekajúceho psa. Prehliadka ďalšieho domu im pripomenula Múzeum gýča. Výzdoba v štýle 80tych rokov bola zábavná ale nezaujala. No a tretiu obhliadku v podstate neabsolvovali. Keď vstúpili do domu, ovanula ich taká aróma, že sa zvrtli na prahu a utekali kade-ľahšie. Zdrvená blondínka skonštatovala, že ich nateraz prešla chuť na kupovanie nehnuteľnosti.

Keďže sme s manželom už absolvovali nejakú tú kúpu a predaj nehnuteľnosti, mám  s podobnými situáciami skúsenosti. Ľudia obývajú svoje príbytky v rôznych režimoch alebo možno „štýloch". Nie je to závislé od finančnej situácie domácnosti ani od hodnoty obývanej nehnuteľnosti. Často objavíte vo veľkometrážnych novostavbách najlacnejší nábytok a zariadenie, aké na trhu existuje. Samozrejme, rešpektujem osobný vkus alebo rozhodnutie majiteľa, akým spôsobom si svoj domov zariadi.

Na druhej strane majitelia nariekajú, že je zlá doba a nehnuteľnosti sa nepredávajú tak ako kedysi. Ale neuvedomujú si ako svoj domov prezentujú a či spravili všetko pre to, aby sa nehnuteľnosť predala rýchlo a výhodne. Pre mňa je vrchol, keď v inzeráte vidím fotky bielizne na sušiakoch, špinavý riad v dreze, no proste neporiadok. Ale stretla som sa s názorom, že na tom nezáleží, lebo v podstate sa predáva adresa a m2 a nie zariadenie.

Zastávam názor, že prvý dojem je dôležitý. Kedže predaj a kúpa nehnuteľosti býva dôležitou udalosťou v živote, mali by sme jej venovať aj toľko pozornosti a riadne sa na to pripraviť. Pri predaji sa domov stáva produktom.  A ako taký ho treba aj prezentovať. Tiež by sa nikomu nepáčilo, keby mu drahý šperk v klenotníctve zabalili do mastného papiera alebo mikroténového sáčku.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Komentár Petra Schutza

Gajdošovi sa pre Danka veriť nedá

Žiaľ, nie sme v armáde, ale v Smer-SNS-Híd. Kde, všakáno, je kapitán veľkým pánom.

EKONOMIKA

Zákon na ochranu médií sa dá ľahko obísť

Legislatíva zakazuje, aby majiteľ vlastnil printové aj elektronické médiá zároveň.

DOMOV

Oligarchovia majú novú príležitosť, Markíza má byť na predaj

Hovorí sa aj o predaji denníka Nový čas.


Už ste čítali?