reklama

Ozaj je to jedno?

Sedím na pohovke v kaderníctve a listujem v ženskom časopise. Blondínka v kresle pred zrkadlom práve rozpráva kaderníčke svoje strastiplné zážitky z obhliadok domov. V časopise ma nič nezaujalo a tak počúvam jej monólog. S priateľom sa rozhodli, že si kúpia dom. Na nete si vybrali zopár inzerátov a dohodli si obhliadky. V prvom dome ich medzi dverami "privítal" veľký pes, domáci miláčik. Pani domu ho musela krotiť a nakoniec zavrieť do jednej z izieb, aby si mohli dom vôbec prezrieť. Prehliadka bola rýchla. Na tom dome nebolo nič zvláštne, okrem vyskakujúceho a štekajúceho psa. Prehliadka ďalšieho domu im pripomenula Múzeum gýča. Výzdoba v štýle 80tych rokov bola zábavná ale nezaujala. No a tretiu obhliadku v podstate neabsolvovali. Keď vstúpili do domu, ovanula ich taká aróma, že sa zvrtli na prahu a utekali kade-ľahšie. Zdrvená blondínka skonštatovala, že ich nateraz prešla chuť na kupovanie nehnuteľnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keďže sme s manželom už absolvovali nejakú tú kúpu a predaj nehnuteľnosti, mám s podobnými situáciami skúsenosti. Ľudia obývajú svoje príbytky v rôznych režimoch alebo možno „štýloch". Nie je to závislé od finančnej situácie domácnosti ani od hodnoty obývanej nehnuteľnosti. Často objavíte vo veľkometrážnych novostavbách najlacnejší nábytok a zariadenie, aké na trhu existuje. Samozrejme, rešpektujem osobný vkus alebo rozhodnutie majiteľa, akým spôsobom si svoj domov zariadi.

Na druhej strane majitelia nariekajú, že je zlá doba a nehnuteľnosti sa nepredávajú tak ako kedysi. Ale neuvedomujú si ako svoj domov prezentujú a či spravili všetko pre to, aby sa nehnuteľnosť predala rýchlo a výhodne. Pre mňa je vrchol, keď v inzeráte vidím fotky bielizne na sušiakoch, špinavý riad v dreze, no proste neporiadok. Ale stretla som sa s názorom, že na tom nezáleží, lebo v podstate sa predáva adresa a m2 a nie zariadenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zastávam názor, že prvý dojem je dôležitý. Kedže predaj a kúpa nehnuteľosti býva dôležitou udalosťou v živote, mali by sme jej venovať aj toľko pozornosti a riadne sa na to pripraviť. Pri predaji sa domov stáva produktom. A ako taký ho treba aj prezentovať. Tiež by sa nikomu nepáčilo, keby mu drahý šperk v klenotníctve zabalili do mastného papiera alebo mikroténového sáčku.

Zuzana Beganová

Zuzana Beganová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

žena hľadajúca krásu a šťastie v obyčajných chvíľach života Zoznam autorových rubrík:  Realita v realitáchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu