Ozaj je to jedno?

Autor: Zuzana Beganová | 6.9.2013 o 7:50 | (upravené 6.9.2013 o 7:56) Karma článku: 6,30 | Prečítané:  1251x

Sedím na pohovke v kaderníctve a listujem v ženskom časopise. Blondínka v kresle pred zrkadlom práve rozpráva kaderníčke svoje strastiplné zážitky z obhliadok domov.              V časopise ma nič nezaujalo a tak počúvam jej monólog. S priateľom sa rozhodli, že si kúpia dom. Na nete si vybrali zopár inzerátov a dohodli si obhliadky. V prvom dome ich medzi dverami "privítal" veľký pes, domáci miláčik. Pani domu ho musela krotiť a nakoniec zavrieť do jednej z izieb, aby si mohli dom vôbec prezrieť. Prehliadka bola rýchla. Na tom dome nebolo nič zvláštne, okrem vyskakujúceho a štekajúceho psa. Prehliadka ďalšieho domu im pripomenula Múzeum gýča. Výzdoba v štýle 80tych rokov bola zábavná ale nezaujala. No a tretiu obhliadku v podstate neabsolvovali. Keď vstúpili do domu, ovanula ich taká aróma, že sa zvrtli na prahu a utekali kade-ľahšie. Zdrvená blondínka skonštatovala, že ich nateraz prešla chuť na kupovanie nehnuteľnosti.

Keďže sme s manželom už absolvovali nejakú tú kúpu a predaj nehnuteľnosti, mám  s podobnými situáciami skúsenosti. Ľudia obývajú svoje príbytky v rôznych režimoch alebo možno „štýloch". Nie je to závislé od finančnej situácie domácnosti ani od hodnoty obývanej nehnuteľnosti. Často objavíte vo veľkometrážnych novostavbách najlacnejší nábytok a zariadenie, aké na trhu existuje. Samozrejme, rešpektujem osobný vkus alebo rozhodnutie majiteľa, akým spôsobom si svoj domov zariadi.

Na druhej strane majitelia nariekajú, že je zlá doba a nehnuteľnosti sa nepredávajú tak ako kedysi. Ale neuvedomujú si ako svoj domov prezentujú a či spravili všetko pre to, aby sa nehnuteľnosť predala rýchlo a výhodne. Pre mňa je vrchol, keď v inzeráte vidím fotky bielizne na sušiakoch, špinavý riad v dreze, no proste neporiadok. Ale stretla som sa s názorom, že na tom nezáleží, lebo v podstate sa predáva adresa a m2 a nie zariadenie.

Zastávam názor, že prvý dojem je dôležitý. Kedže predaj a kúpa nehnuteľosti býva dôležitou udalosťou v živote, mali by sme jej venovať aj toľko pozornosti a riadne sa na to pripraviť. Pri predaji sa domov stáva produktom.  A ako taký ho treba aj prezentovať. Tiež by sa nikomu nepáčilo, keby mu drahý šperk v klenotníctve zabalili do mastného papiera alebo mikroténového sáčku.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Zrušenie amnestií podporila väčšina, Mečiara podržia Smer a SNS

Parlament schválil aj vládnu deklaráciu, ktorá amnestie odsudzuje.

KOMENTÁRE

Prečo politici kričia: Ste nepriateľ národa

Reuters, Guardian, Politico a Economist nechceli poškodiť Slovensko.

KOMENTÁRE

Lexu by azda dokázala dostať ultraprecízna formulácia

Deklarácia, čo navrhuje Fico, je výborná forma, ale zlý text.


Už ste čítali?